Tonight i'm not taking no calls cause i'll be dancing

Heeej alla finisar.
Idag spenderade jag 6, okeeej seeex, hela timmar i skolan! Det är fan sick. Men tiden gick fort och jag fick en massa gjort. Så nu, två prov och ett bildarbete senare känner jag mig väldans stolt och helt förtjänt av en redig fredagsutgång!
Och här skulle det kommit en bild från skolan om inte facebooks nya horbildvisningsprogram var ett jävla helvette!

Jaja.. Ikväll blir det utgång med mina tjejer. Linda och Chanette är spikade. Får se om Natalie orkar följa med efter en hård vecka i Madrid och när hon har jobb på schemat 07.00 imorgon, tveksamt..
Vi satsar i alla fall på förkrök hos mig som vanligt, sen kanske förbi Woken för någon öl som vanligt och sen till Stures för drinkbjudning för ovanlighetensskull hehe.. Och sen har vi även Lobby på schemat, som vanligt.
Men vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0