Welcome to the good life

Hej söta.
Idag har jag, tro det eller ej, varit i skolan. Chanette väckte mig klockan 8, då hade hon tappat upp ett bad och tänt ljus till mig, gullungen! Var i skolan till två och innan jag drog hämtade jag ut min studentmössa!! Micket fin! Jag tog en promenad hem från skolan, solen sken, solglasögonen åkte på, musik i öronen och ett leénde på läpparna. Jag mår riktigt bra.

Nu har jag unnat mig ett par timmar framför tv:n med mat och cola för ikväll möter jag upp Chanette på en fika och plugg! Igår när vi satt på Ojojoj bestämde vi oss tillsammans för att vi ska klara det här, vi ska plugga järnet nu fram till Maj så vi kan vara riktigt stolta och skrika riktigt jävla högt på flaket. Och jag vet att dagen kommer då jag kan säga "Fan älskling, vi gjorde det!"
Du&Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0