You bring out the worst in me

Bakis som ett svin, lite förvirrad på livet. En del av mig är lite ledsen och en annan del så himla lättad. Det känns tråkigt att allt tar slut på det här sättet och att så mycket är förstört, men samtidigt är jag glad att allt är över, känner mig redo för något nytt. So let's run away and never look back.

Igår hade jag i alla fall jätteroligt. Började kvällen på Söderhof med några tjejer från skolan innan vi rörde oss in mot stan för ett par öl och två shots för mycket på Woken. Efter det drog vi alla till Entourage och dansade och blev redigt fulla! Runt halv 3 drog jag och Chanette vidare till Lobby som sööög! Det var verkligen riktigt dåligt så jag drog hem tidigt.
Helt galna tjejer på Wok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0