GRISSLEHAMN

Hej fina!
Landet va suuupermysigt.. Åkte dit tidigt i tisdags morse och åkte hem på onsdag eftermiddag, men hann med en hel del! När vi kom fram drog vi direkt till en jättefin sandstrand och solade i ett antal timmar.. ett par för mycket kunde man känna på kvällen. Hej 4 kräftor. Vi grillade i alla fall super god mat och snackade massa skit. Välbehövd mini-semester. Onsdag morgon stack vi iväg till ett utomhus-pool-bad (?) och solade i några timmar innan det var dags för mig och Nora att bege oss hemåt. Jobbet kallar..
Oh juste! Transformers 3 igår, i 3D! Jag och baby gick, astaggade, blev icke besvikna. Bra filmer det där!
Ikväll känner jag mig lite klyven.. Är egentligen sugen på en utgång men samtidigt skulle det vara skönt att bara ta det lugnt eftersom jag varit så trött hela dagen idag. Börjar dock inte förän 6 imorgon. Har ännu en mördar helg framför mig. Fredag 18-01 Lördag 11-18 Söndag 12-18 och sen även måndag 11-21. Älskar mitt liv just nu!
Nu måste jag hjälpa pappa med datan. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0