TIME ISN'T WHAT MAKES FRIENDSHIP LAST, IT'S LOVE AND DEVOTION THAT KEEPS THE TIE BETWEEN SOULS.

Heeeeej finisar!
Jag har haft en underbar vecka och mår så jävla bra. Har blivit hela två golfrundor, skitkul. Måste säga att jag är hyffsat vass alltså.. Baby är lite sämre, men det är okej. Han behöver bara öva lite ;)
Imorgon är det fredag. Jag brukar inte gilla fredagar eftersom jag jobbar hela helgerna men den här helgen ser annorlunda ut. Imorgon blir det nämligen jobb 11-18 istället för 18-01. På lördag kör jag mitt vanliga 11-18 för sen är jag ledig på söndag! Får se vad helgen har att bjuda på men imorgon är jag sugen på att ta ett par öl eller så. Och på lördag är det spikat utgång. Wihooo!
Nu ska jag strax göra mig i ordning och skjutsa bror till stan för att sen åka vidare hem till Amanda och äta middag och färga hår. Nu insåg jag precis att det ligger hela två påsar godis nere i mitt rum.. So.. talk to you later!
Jag och Linda innan förra helgens utgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0