YOU GOT ME HOOKED AND I CAN NOT CONTROL IT

Heeejsaaan. Hoppas ni alla hade en jättebra midsommar! Min var.. trevlig. På dagen spelade jag golf med Lucas, Robin och Mamma. Mamma vann.. Kvällen bjöd på god mat hos baby och senare en mindre kul fest haha.. Hemmafester är fan inte roliga. Jag håller mig till mysiga middagar eller en kväll på stan.
Igår kollade jag och baby på Transformers 1 och 2 och jag känner mig ganska såld. Känns som att vi kommer gå på premiären av Transformers 3 på onsdag.. Har en känsla av det bara.
Nu blir jag ju helt galen. Min käre far har flyttat upp internet till köket så det har blivit helt jävla efterblivet i mitt rum. Inga bilder här inte. Det är nu jag undrar.. Vad får honom att tro att han behöver bättre internet än mig? Jag är inne på Facebook, min blogg, tusen andra bloggar, laddar över bilder från iPhonen och hundra andra grejer samtidigt, medans pappa är inne på Hotmail en gång om dagen. Men han behöver full signalstyrka! *****!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0