10 SNABBA

Vem är du kär i just nu?
Vad? Livet.
När grät du senast?
Ögonen var tårfyllda när jag insåg att pappa ätit upp min pizza..
Vad stod det i ditt senaste sms och vem var det ifrån?
"Haha skrutttttttiga vi är, yes puss :)" Från Natalie
Värsta ryktet om dig själv?
Att jag sugit av en kille på skolans toalett..
Vad gör du när ingen ser dig?
Grimaser i webcamen
Var vaknade du imorse?
I min säng tack så mycket
Vad ljög du om senast?
Ingen aning, antagligen inget viktigt..
Hur raggar man på dig?
En blick säger mer än tusen ord..
Vem såg dig naken senast?
fnizz..
Vad är det dummaste du gjort på fyllan?
Var inte jättesmart när jag var 15 år och sparkade sönder en glasruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0