CHIPS

Heyheyheeey!
Kom precis hem efter vad som har känts som en lång dag. Jobbade mellan 12 och 15, sen mötte jag upp min babe en snabbis innan jag följde med Linda till stan. Jag kan ju säga att jag blev förälskad i PKhuset. I ett par shorts. Åh herregud, i neeeeed!! Mamma kommer hem på söndag så då ska jag försöka övertala henne till att i alla fall betala hälften, vilket innebär 500. Sen ska jag försöka få henne att betala biljetten till Barcelona också.. Och min studentklänning.. Kan gå.
Ikväll tror jag nog att jag ska vara hemma och äta chips. Känner mig inte så sugen på att gå ut så kan lika gärna ladda ner en riktig tjej film och köpa hem massa gott. Kanske plugga lite teori. Bra tjej!
Haha gillar "vara hemma och äta chips".. Vägra vara hemma och ta det lugnt. Tjock tjej!
Nu ska jag i alla fall käka middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0