THE BEST YOU EVER HAD

Chipskvällen gick ju sådär.. Eller, jag åt ju chips. Tills jag blev illamående och rastlös. Då åkte jag in till stan och mötte Chanette, Natalie, Alexandra och Hanna. Dom drack några öl och ett par glas vin på woken medans duktig tjej 91 körde nyktert! Runt halv 1 drog vi ner till Pure och dansade, minglade lite sådär hehee...
Här tänkte jag lägga upp någon av vimmelbilderna men ångrade mig så fort jag såg dom. Sjukt, dom blir alltid bättre när jag är full!

Vid två incisterade Chanette och Natta på att vi skulle ta en taxi upp till lobby, så det gjorde vi. Hängde lite där, dansade lite, kollade lite på när alla andra blev fulla. Helt okej.
Runt halv 4, eller halv 5 eller hur fan det blir med omställningen av klockan.. rörde vi oss hemåt. Missade tunnelbanor, kollade fel på bussar och åt Mc Donalds så det tog typ 2 timmar att komma hem. Men det va skitkul att gå upp 11 imorse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0