HELLO SUNSHINE

Heeeej finisaaaar!
Jag är på jättebra humör! Jag har haft en sjukt bra dag verkligen. Förutom missen att gå in i provrummet på Cubus och testa en bikini.. Big no no!
Jag blev väckt typ 4 imorse och kunde inte somna om, så vid 5 tog jag tunnelbanan hem och käkade en väldigt tidig lunch? Inte helt frisk nej. Sen somnade jag tills mobilen ringde klockan 12. Då blev det korvgrillning och solning i trädgården med familjen. Mys mys myyys!
'
Vid två drog jag och mamma ut på vägarna. Blev borta i över 3 timmar.. Går jävla bra nu alltså! Och snart är det dags..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad hände i provhytten?

2011-03-21 @ 14:41:01
Postat av: Anonym

haha vad hände i provhytten?

2011-03-21 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0