GO HARD OR GO HOME

Freeeeedag!!! Fan va skönt! För mig som inte är ledig hela veckan menar jag.. hehe..
Idag skuttade jag upp ur sängen ganska tidigt och drog iväg till mammas jobb för att hjälpa till med deras kalas för 3 åringar..
Satt och gjorde ansiktsmålningar på små söta barn i två timmar. Älska ungen som ville bli en elefant.. av alla djur liksom. Kunde han inte bara valt en tiger som alla andra? Dagens bästa var i alla fall lilla tjejen som ville ha en gurka på kinden!
Två biobiljetter rikare drog jag in till Skanstull och köpte mig varm wax, nu ska jag bli mjuk och len!
Funderar fortfarande på vad jag ska göra ikväll.. Slits mellan att stanna hemma och mysa med chips & godis och att dra ut och dansa looosss! Måste säga att jag är väldigt sugen på en utekväll, men fredagar är tveksamma, jag är mer för onsdagar och lördagar.. Sen är det ju de att jag ska övingsköra med pappa imorgon så kan ju inte gå all in. Och som man brukar säga Go Hard Or Go Home!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0