YOU MAKE ME SMILE

Godmorgon!
Klockan är icke mycket.. Jag har ju varit världens bästa tjej igen och skjutsat baby till jobbet. Och han va faktiskt världens bästa kille igen och gav mig frukost på sängen.
Snart ska jag försöka somna så jag är pigg runt 11 när det är dags att dra till skolan. Ska bara gå på en lektion idag för att göra prov, sen blir det in till stan och byta skor och köpa byxor om jag orkar. Och någon måste färga mitt hår! Det är ju trots allt ikväll det händer, Enskede gårds Frisör skiva på Pure! Kan bli bra.
Goda lunchen vi åt igår!
http://kvaltavling.missworldsweden.org/bidrag/58f32163-66fd-4189-9d73-3d0a7eccf428
Tack för att ni röstar förresten!
Nu - sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0