PARTYPROBLEMS #071

 
Hela jag ser helt mongolid ut på den här bilden men jag bjuder på det för det är den ända jag har från hela kvällen! Igår åkte jag hem till Natta för ett par glas vin innan vi drog ut. Kul kväll, blev dock alldeles för sent så idag är jag stendöd.
 
Btw så har min blogg.se app kraschat totalt så jag kan inte uppdatera från telefonen. Och ja, självklart har jag tagit bort appen och laddat om den, startat om mobilen osv.. Funkar icke.
Nu ska jag ta en cigg, ta något att äta alternativt åka och köpa sushi och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Såg massa gamla bilder nu när jag är inne på datan. Kan försöka slänga upp ett par gamla godingar sen.
 
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0