Balsammetoden

Lite tråkigt att jag inte tog en ordentlig före- och efterbild på håret men här kommer i alla fall en bild tagen för ett par veckor sen. Mitt hår har verkligen aldrig varit såhär långt och många bekanta jag träffar på frågar om jag satt i extensions.
Jag började ju med att använda Fructis Pure and Shine som ett sista schampo innan jag började med BM. Efter det använde jag bara Coops egna balsam som både "schampo" och balsam. När jag haft hårspray i håret behövde jag tvätta rent med Fructis igen och jag insåg då mer och mer att mitt hår va som bäst med bara det.
Så nu, de senaste tre-fyra veckorna är det allt jag använt och mitt hår är bättre på alla sätt! Mer volym, behöver bara tvätta var tredje dag istället för varenda dag och så har det växt otroligt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0