NEW YEAR

Hej mina vänner.
Jag lackade ur lite på julafton när jag inte kunde ladda upp bilder men nu är jag tillbaka!

Igår åt jag middag med ett par vänner innan vi åkte in till stan för att fira tolvslaget. Runt två drog vi ett gäng till Whiteroom men det var mest turister där så vi drog vidare till Amba. Sen minns jag inte så mycket.

Imorse fick jag ett sms från Chanette "Va fin du va igår"
Que? Träffade inte henne på hela kvällen.
Nej men då har jag och en bekant till oss tagit en bild på mig och skickat till henne från hans telefon med "Gott nytt år snygging" och tyckt att vi är skitroliga.
Eftersom att det va ända bilden som togs igår kommer den här. Notera att klockan är 05.06 och jag är dyng. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0