YESTERDAY//TODAY

Igår vad jag ute och slirade igen.. Jag och Chanette började kvällen hos mig med lite vin och cider innan vi drog in till stan. Spenderade större delen av kvällen på Amba där några dj:s spelade. Jag har ju dock ingen koll på vem som är vem eller vem som spelar vad men ändå. Det blev en sväng förbi White sen och duktig som jag är drack jag Loka så jag mår väl helt okej idag. Mötte Natta för sushilunch vid 12 sen har jag bara varit hemma hos henne och slaggat på soffan, kollat på Crossroads och käkat pizza. Nu ska vi kolla på Tomten är far till alla barnen. Skrattar bara av tanken och Natta har aldrig sett den. Bra dag, bra kväll! 

Hörs imorgon! Pussar







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0