If you want it like I want it you better fight as hard as I

Det här träningspasset var ett SKÄMT! Efter tio minuter ville jag gråta och springa därifrån. 50 minuter NON-STOP! Jag dog typ tusen gånger. Har lyckats ta mig till tunnelbanan på skakiga ben och nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter..

Det värsta var att efter 50 min fys (bullshit att kalla det dansfys för det va då fan ingen dans inblandad!) så ska vi avsluta med yogastretch, men efter att ha kört jordens fyspass är det inte direkt avslappnande att stå i hunden liksom..

Nej. Jag ångrar mig. Det värsta är att det var så fett jävla jobbigt att jag ville dö men att jag, träningsnarko som jag blivit, kommer göra om det så fort kurserna drar igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0