All natural

Jag har haft hårfärgsproblem så sjukt länge nu. För typ 6 veckor sen la jag i en toning i mina toppar för att dom blivit lite ljusa. Botten har jag inte rört på över 8 månader för att jag har velat få tillbaka min naturliga hårfärg. Nu har längderna tvättats ur lite igen så jag har typ cendrefärgad utväxt med mörkt guldblonda längder som på bilden i mitten fast ganska mycket mer utväxt. En stor del av mig säger att jag ska fortsätta på samma bana som nu, i princip bara låta håret vara och go natural. Men sen får jag alltid lite anfall och blir sugen på mörkare brun som till vänster, kanske till och med lite mörkare i längderna så hela håret är i samma färg. Och då och då, dock inte lika ofta, blir jag sugen på att bli blond igen.

 
Det är ju inte helt lätt att gå från brunt till blont. Så kanske skulle jag bli blond i sommar (dock inte så blond som på bilden..) och sen köra mörkare brunt till hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0