Don't go chasing waterfalls

Hej sötisar.
 
Vi blev kvar på stranden i många timmar så jag kom typ precis hem, har hunnit käka middag och duscha. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och laddar en ny säsong Modern Family. Är jättesugen på att gå ut ikväll i det fina vädret men håller mig hemma för imorgon vill jag vara pigg och glad när jag ska spela golf med familjen. Det blir årets första runda så jag är astaggad. Dessutom ska det bli över 20 grader och sol. Hatar att man måste se så jävla proper ut på golfbanan, hade gärna lirat i bikini och jobbat lite på brännan samtidigt haha..
 
Inläggen ser så tråkiga ut utan bilder så i brist på annat slänger jag upp lite gamla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen där sitter jag i bakgrunden

2013-06-05 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0