How low are you ready to go? I'm not gonna change.

Jag har legat i sängen sen efter middagen.. Så tråkigt att vara sjuk! Ska kolla på ett avsnitt Modern till sen sova. Imorgonbitti kommer Amanda hit så ska vi ta en lång promenad och sen luncha. Jag har bara 12 avsnitt kvar av Modern Family sen måste jag vänta till September på dom nya.. Tror jag kommer börja om från början.
 
Letade efter en bild på mig och Amanda men hittade bara från när vi va små fjortisar.. Istället hittade jag dom här bilderna från när jag fyllde 18. Jag och min vän Sabina på den första och jag och min storebrors kompis på den andra. Alla andra bilder är kaos haha. Det var en rolig födelsedag!
 
 

Kommentarer
Postat av: G & F

Där har vi klänningen! Haha älskar din outfit

2013-06-17 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0