Kate Hudson

Frisk idag? Not so much. Det sjuka är att under hela tiden så har jag bara varit täppt i vänster näsborre, haft en svullen vänstra halsmandel och haft sjukt ont i hela vänsta halvan av huvudet och bihålorna. Om jag tänker bort vänster halva av huvudet känner jag mig inte ens sjuk.
Amanda kom i alla fall hit en sväng på dagen och åt pannkakor och solade. Trevligt med lite sällskap, blir galen av att ligga hemma sjuk. Nu har jag bäddat ner mig i sängen igen med en kopp te. Funderar över vilken film jag ska ladda hem. Igår laddade jag den sämsta filmen evaahh så ska välja med omsorg idag. 
 
Satt och letade filmer här innan jag postade inlägget så nu vet jag vad jag ska se! A little bit of heaven. Imdb:ade min favorit Kate Hudson och där var den. Hon är ju så jävla snygg och charmig. Har sett "How to loose a guy in ten days" minst 15 gånger. 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0