Nobody said it would be easy, but it will be worth it.

Hej!
Träningen gick bra. Tyvärr så har jag så satans ont i mina underarmar, ganska vanligt när man kör pole, så vissa grejer kan jag inte göra mer än nån enstaka gång. Men sånt är livet, får öva på annat istället! Eftersom jag har haft känsliga underarmar redan innan jag började med pole känns det som att jag kanske skulle ta och kolla upp det, vill ju inte "förstöra dom mer" så jag måste sluta dansa. Då dör jag ju.
 
Den här jobbar vi på just nu. Problemet för mig är att jag har för lite kött på mina lår så jag fastnar liksom inte på stången.. Tänker att jag får skaffa mer musker så benen blir lite större helt enkelt. Känns väl sådär men vad gör man inte för sin älskade pole.
 
Jag hann inte ta några bilder.. Meeeen.. Nu vet jag hur jag kan ladda upp videos! Yeeey tänker ni nu eller hur ;-) Haha.. Nä, men jag ska försöka filma lite nästa vecka, är väldigt kul att ha själv. Jag har ju massa bilder från när jag var och provtränade.... hahaha det är ingen vacker syn kan jag säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0