To live doesn't mean you're alive

Hej hjärtisar.
Känner mig fortfarande trött efter i lördags men funderar ändå på om jag ska dra och träna om nån timme. Har inte jättestor lust att lämna huset i det här vädret men är desto mer sugen på att dansa lite.. Blir det inte av idag så har jag i alla fall träning imorgon kväll. Känns som hundra år sen förra veckans träning så det ser jag fram emot! Jag har ju varit duktig och övat på att stå på händer också. Går hur bra som helst på gräsmattor (och golfbanor haha..) men får typ stress inne bland alla pole-stänger.. Men imorgon ska jag face my fears och köra en handstående mot stången, ba sådär! 
 
Återigen en gammal bild i brist på nya. Denna från ett jobb på NK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0