When everything is wrong you make it right

Hey there! (Hur fyndig är jag, kommer på nya hälsningsfraser såhär!)
 
Jag kom precis hem från bror min. Vi har kollat serier och ätit massa onyttigheter. Imorgon ska det bli varmt och soligt så jag funderar på att dra och lägga mig någonstans och sola. Ensam.. Tänkte på det ikväll och kände; fan va skönt att ta med sig hörlurar, en bok och lite frukt och lägga sig på en filt och bara chilla utan att behöva vara social med någon. Så det fick bli morgondagens plan!
 
Tidigare idag var jag med Mamsen i Farsta och shoppade lite. Blev bara några nödvändigheter som en ny mascara, ögonbrynsfärg och ett nytt topplack (som alldeles nyss visade sig vara ett baslack...) Jag provade dock en helt fantastisk bh. Det var allt annat än en push-up men den va skitsöt ändå och så sjukt skön. Den kändes inte ens. Tyvärr så var den svindyr.. Ska unna mig den en vacker dag. Kanske efter jag tagit taxi-körkortet som förhoppningsvis blir den 18:e Juli.. Bokade nämligen alla tre prov och uppkörningen idag, yey! Blir två prov den 5:e, uppkörning den 8:e och sista provet den 18:e. 
 
 
Nu är det dags att sova så jag orkar fånga morgondagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0