YouTube & Google

Jag är glad att jag tog mig samman och gick på träningen idag. Det var mycket som liksom föll på plats idag. Med pole dance är det lite så, du gör något typ två gånger och tycker att fan det gååår inte sen tredje gången så bara händer det. Idag var alltså en sån dag. Det ända jag har lite panik på är att stå på händer. Jag tycker det är sjukt obehagligt.. Jag har inga problem med att hänga upp och ner i benen men när det kommer till att sätta i händerna och släppa benen dör jag. Måste ha ramlat som barn. Men det är bara fortsätta att öva. För jag gör det ju, men vill dö varje gång. Sen är ju YouTube min bästa vän. YouTubar ALLT. Min senaste sökning är "Hand stand practice" så nu har jag hittat en tio minuter lång tutorial på hur man blir en bra hand-stander liksom haha..
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Modern Family. Lär ju inte somna på många timmar eftersom jag inte varit vaken i mer än typ 5.. Kanske hörs in på småtimmarna då. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0