You bring me sunshine

Det är helt sjukt vad jag har fått svårt att somna på kvällarna! Men att sova bort hela dagar är aldrig några problem..
Imorse var jag dock uppe vid halv tio för att äta frukost och lite sånt innan Amanda och Linnea kom till mig för att få håret färgat och klippt. På Amanda la jag bara i cendre/bruna slingor för att få bort lite av det blonda och göra henne mer naturlig. Blev jättebra och det passade verkligen henne. Linnea fick massa ljusa slingor i utväxten och det blev verkligen ett lyft!

På eftermiddagen hade jag min pole dance. Sjukt roligt som vanligt men extra jobbigt då vi körde extra styrka. Misstänker träningsvärk i magen imorn..

Nu när våren smyger sig på vill man verkligen bara ha mer. Så mysigt idag när vi kunde sitta och dricka kaffe & röka på trappan utan jackor. Tänk när man kan ligga i bikini...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0