SQUAT BABY SQUAT

Hej!

Morgonens Functional toning-pass var kort men intensivt.. Jag körde ben igår så hade hoppats på fokus på typ mage idag men nicht. Fokus ben. Det sved ordentligt alltså, tillslut sved det ju i mage och armar osv också men benen var riktigt trötta. Och nu helt döda. 

Imorgon blir det vila från träningen. Ska jobba kväll/natt så ska bara vila upp mig under dagen. 
Jag börjar förstå innebörden av en text jag sett en del på Instagram. Står typ "Rest day; A day spent thinking about working out." Eller nåt i den stilen. Hur som helst så kommer jag verkligen på mig själv med att tänka på träning konstant och längta efter gymet även fast jag precis varit där. Men det är väl bra, så länge jag är motiverad ska jag vara nöjd!

Mer motivation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0