Papa don't preach

Vilken dag!
Svante kom och hämtade mig vid halv tolv så åkte vi ut till Friskis i Mörby C där han tränar och jag har fått ett två veckors gratis medlemskap. Vi körde en snabb uppvärmning och sen all in på styrka. Jag skakade och var svimmfärdig när jag gick där i från..

Efter det var det hem och duscha och byta om till taxikläder och kasta sig in i bilen. Var mindre nervös idag men fortfarande jäkligt nervös. Första körningen fick jag halv tre och sen rullade det på till 6, då bestämde jag mig för att åka hem och äta middag. Efter en timme drog jag ut igen och jobbade fram tills för en liten stund sen bara. Känns riktigt bra! Även om det fortfarande är nervöst och jag sitter lite som på nålar när jag väljer väg så börjar jag verkligen känna mig säkrare. 

Lång text utan bilder.. Sorry.
Vi hörs imorgon. Natti natti ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0