SO DON'T

Åhh vilken dag! 
Från klockan halv nio imorse till klockan tolv satt jag i en minibuss och åkte runt h e l a  j ä k l a  s t o c k h o l m. Det var extremt jobbigt, skulle beskriva det som klaustofobiskt och ohygigeniskt, bara på ren känsla. 
Efter lite sushi till lunch med mina nya taxipolare.. haha.. så hade vi genomgång på 20 huvudleder och tvärlänkar, som jag ska kunna på provet på torsdag, tillsammans med typ 75 adresser och massa funktioner på taxameter och gps. Ett skämt med andra ord.

Vi var klara vid halv fem och då åkte jag raka vägen till Gallerian och köpte skorna och sen raka vägen hem. Hoppade in i en 20 minuters dusch och efter den va jag klaaarrr.. DOG i sängen. 

Tillbaka till taxiprovet! 160-nånting frågor på allt mellan Åkersberga och Salem typ. Men skam den som ger sig! Tog mig själv i kragen för typ två timmar sen och nu kan jag fan peka ut varenda gata i hela stan. Går på vilja och inget annat just nu.

På torsdag kan jag vara klar!!? Helt galet. Kunde aldrig gissa att det skulle vara såhär svårt att få Taxilegg och dessutom Taxi Stockholm legitimation. Jezuz. 


Nu är det läggdags.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0