The good ones screw you, the bad ones screw you, and the rest don't know how to screw you.

Hej!

Jag är precis hemkommen efter en lång dag i stan. Åkte hem ifrån vid ett imorse för att uträtta ett ärende innan jag mötte Anna på lunch. Efter det gick vi och kikade lite i affärer och jag hittade ett par skor som jag tror kommer få bli mina, ska in och kika på dom igen imorn. Vid sextiden gick vi bort till Marions och tog en kaffe, som blev till en hamburgare och helt plötsligt var klockan närmare tio.. Nu är jag helt SLUT! Ska alldeles strax sova för imorgon är det upp vid sex för en heldag med gänget på Taxi Stockholm! (läs: jag och 20 män varav tre kan göra sig förstådda på svenska..)

Såhär soet var jag för tio minuter sen innan sminket åkte av. Gäller att ha framförhållning när man har blogg! 


Puss och godnatt på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0