Träna tills man spyr

För typ tre timmar sen när jag precis kommit hem från jobbet tänkte jag "Nä jag orkar inte träna idag" men så gjorde jag det ändå. Medans jag tränade ångrade jag mig typ för jag höll på att svimma varje squat jag gjorde. Efter träningen ångrade jag mig också för jag var två sekunder ifrån att spy när jag satte mig för att stretcha, fick sprrringa in i omklädningsrummet och mixa en proteinshake fort som attan för att få i mig lite socker. Men nu, liggandes i badkaret, ångrar jag mig inte alls. Fick satans bra pump i röven idag! Finns fan inget bättre än känslan efter ett riktigt vidrigt träningspass! Nu ska jag duscha av mig, göra i ordning lite mat och kolla på Top Model. 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0