THE WORLD IS MINE

Nu sitter jag äntligen vid min dator!
Står inte ut med att blogga från telefonen längre när halva skärmen är helt svart. Har blivit ganska bra på att pricka rätt bokstav utan att se men det är verkligen för tidskrävande. Nästa vecka hoppas jag i alla fall att mitt företagsabonemang är igång så jag kan börja använda min nya telefon :-)
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berätta konkret om vad jag gör på mitt jobb. Jag är liksom lite allt i allo. Fixar allt från fika till fakturor till tekniska problem. Det är i alla fall sjukt roligt att jag redan fått så mycket förtroende. Och kommande vecka tar jag skepnad i form av eventplanerare för en kundträff på onsdag kväll. Kommer bli jäkligt tight att få ihop allt på två dagar men fett kul!
 
Nu blir det en film sen sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0