BE THE BEST YOU CAN BE

 
Hej på er!
Nu var det ett tag sen. Känns som att jag har haft tusen saker att göra så har helt enkelt inte haft tid med bloggen. Dessutom är min mobil halvpaj så det blir jäkligt jobbigt att blogga från mobilen.
 
Igår träffade jag Amanda på dagen. Vi har inte setts sen i typ december (!!) så vi köpte sushi och la oss i min trädgård och catchade up om allt som hänt. På kvällen kom Natalie hit och käkade middag och tog ett par öl innan vi begav oss in till Kungsholmen för lite drinkar och fotboll. Efter förlängning, straffar och ett par shots rörde vi oss vidare mot Wall. Jag hade en väldigt trevlig kväll som avslutades en snabbis på White innan jag drog hem och somnade sött. Måste ha hållt en bra nivå på drickandet igår för idag vaknade jag i bra skick! Jag hämtade upp natta vid tvåtiden så åkte vi upp till Hornsbergsstrand och solade och badade. Avrundade runt halv 5 och åkte raka vägen till pizzerian.. 
 
Nu kallar sängen. Och tvätten i maskinen som jag precis kom på att jag måste hänga upp... Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0