PUPPY LOVE

Åh vilken bra kväll jag hade igår! Några vänner kom förbi på middag och mousserande innan vi drog in till Stures. Det var så sjukt mycket folk, bra musik och jäkligt god stämning! Efter några timmar bar det vidare till f12 där det var för mycket folk.. Vid halv 3 kände jag mig klar för kvällen så jag och Liza gjorde sällskap till Vasagatan där hon hoppade på sin buss och jag in i en taxi raka vägen hem. La mig i sängen med ett leende på läpparna. Att man har så fina människor omkring sig.
 
 
Nu har jag gått och blivit med hund. Älskade lilla troll. Ska bli så mysigt att ha honom här i några dagar. Imorgon ska vi sola, bada och busa ihjäl oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0