Dreams don't work unless you do


Ännu en strålande helg! Kan verkligen inte be om mer i livet just nu. Igår satt vi hela familjen i trädgården och grillade korv och solade i flera timmar. Så mysigt! Kvällen spenderades med tjejerna - mello och en liten sväng på stan. Jag var nykter och drog hem i tid så imorse vaknade jag tidigt och drog till Täby C för lite shopping. Det var så skönt att bara få strosa runt ensam så jag blev kvar i hela tre timmar. Efter det mötte jag upp Linda på Söder för en kaffe i solen innan jag åkte hem och rensade ur garderoben. Kunde slängt hela skiten, så trött är jag på allt. Men la band på mig själv. Två stora kassar rök i alla fall. Nu kan våren få flytta in i min garderob!

Kommentarer
Postat av: Lindisen

Så mysigt att träffa dig!!

2015-03-16 @ 19:36:38
Postat av: Lindisen

Så mysigt att träffa dig!!

2015-03-16 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0